بلاگ, تکنولوژی و لوازم دیجیتال

نحوه تشخیص قاب سیلیکونی اصل شیائومی

نحوه تشخیص قاب سیلیکونی اصل شیائومی

ترفندهای ساده‌ای وجود دارد که با شناخت آنها می‌توانید در تشخیص قاب سیلیکونی اصل شیائومی موفق باشید. همانطور که گوشی شیائومی از محبوب‌ترین گوشی‌ها در بازار به شمار می‌آید قاب سیلیکونی آن نیز اهمیت داشته و بایستی به صورت اصل تهیه شود. قاب‌های فیک و بی‌کیفیت گزینه مناسبی برای محافظت از گوشی در برابر خط و خش، افتادن و… نخواهند بود. بنابراین اصالت و کیفیت قاب درست به اندازه گوشی مهم بوده و بایستی به آن توجه داشت. در سال‌های اخیر شاهد عرضه نمونه‌های تقلبی و فیک بسیار زیادی از کاورهای گوشی شیائومی در بازار بوده‌ایم. بر همین اساس در این مقاله سعی کردیم برخی راهکارها و ترفندهای ساده ای را که به شما کمک می‌کند قاب سیلیکونی اورجینال اصل شیائومی را از نمونه فیک آن تشخیص دهید خدمت شما ارائه کنیم.


بسته‌بندی محصول

برای تشخیص قاب گوشی شیائومی نوت ۱۲ اورجینال از نوع فیک آن بایستی از همان لحظه خرید به بسته‌بندی محصول توجه کنید. همانطور که می‌دانید محصولات اورجینال و اصل بی‌عیب و نقص بوده و از نظر بسته‌بندی نیز بسیار مستحکم و با کیفیت هستند. بنابراین با مشاهده بسته‌بندی نامناسب بایستی پی به فیک بودن کاور گوشی ببرید.


توجه به بارکد محصول

کلیه قاب‌های سیلیکونی اصل و اورجینال شیائومی بر روی بسته‌بندی خود دارای بارکد هستند. در صورتی که کاورهای تقلبی دارای این ویژگی نبوده و بر روی بسته‌بندی آنها نشانی از بارکد وجود ندارد.


رنگ کاور سیلیکونی شیائومی

برای تشخیص قاب سیلیکونی اصل شیائومی بایستی به رنگ کاور نیز توجه داشته باشید. به طور کلی قاب‌های اصل و اورجینال شیائومی به نسبت قاب‌های سیلیکونی فیک از رنگ‌های شاداب و گیراتری برخوردار هستند. البته برخی از تولید کننده‌های محصولات فیک سعی کرده‌اند قاب‌های گوشی شیائومی را از نظر رنگ بندی و ظاهری بسیار شبیه نمونه‌های اصل و اورجینال آن ارائه دهند. بنابراین نبایستی تنها بر اساس این معیار اقدام به خرید کاور گوشی شیائومی کرد و بایستی به سایر موارد از جمله بسته‌بندی و بارکد نیز توجه داشت.


چگونگی درج مشخصات قاب سیلیکونی

بهتر است بدانید که مشخصات قاب‌های سیلیکونی شیائومی بر روی بسته‌بندی آنها تنها با اعداد انگلیسی درج گردیده است. در صورتی که در محصولات فیک ضمن درج مشخصات به صورت انگلیسی شاهد درج اعداد چینی نیز خواهید بود. در واقع بارکد محصول و چگونگی نوشتن آن و درج مشخصات قاب گوشی شیائومی بهترین معیار برای تشخیص قاب‌های سیلیکونی اورجینال از نمونه فیک آن محسوب می‌شود.


چگونگی باز شدن بسته‌بندی کاور گوشی

بعد از اینکه قاب سیلیکونی گوشی شیائومی را خریداری کردید بایستی بسته‌بندی آن را باز نمایید. البته قبل از باز کردن بسته‌بندی بایستی حتماً از جانب فروشنده تضمین اصالت محصول را قطعی نمایید. بسته‌بندی کاورهای سیلیکونی اصل بدون آنکه دچار آسیب شوند به آسانی و خیلی راحت باز می‌شوند. این در صورتی است که بسته‌بندی محصولات فیک از جمله کاور سیلیکونی همانند خود محصول بی‌کیفیت بوده و به سختی باز می‌شود. بنابراین ممکن است در زمان بیرون آوردن محصول، بسته‌بندی آن دچار آسیب و پارگی شود.

چگونگی باز شدن بسته‌بندی کاور گوشی


بخش داخلی کاور

بعد از اینکه گارد گوشی شیائومی را از بسته‌بندی آن خارج ساختید بایستی خود محصول را از نظر اورجینال و فیک بودن نیز مورد بررسی قرار دهید. قاب‌های سیلیکونی اصل در بخش داخلی خود از الیاف نرم و مخملی برخوردار هستند. علاوه بر این بافت بخش داخلی قاب بسیار پرتر و نرم‌تر از نمونه‌های فیک آن است. به عبارت دیگر قاب‌های سیلیکونی فیک از بخش داخلی لطیف، نرم و مخملی بهره‌مند نیستند. همچنین کاور سیلیکونی اصل در گوشه‌ها و بخش‌های کنج خود از حالت یکپارچه و یک دست برخوردار است. اما قاب‌های سیلیکونی فیک دارای گوشه‌ها و کنج ناصاف بوده که معمولاً حالت چروکیدگی دارند.


ضد لک بودن کاور سیلیکونی

هرچند که سعی می‌شود کاورهای سیلیکونی تقلبی بسیار شبیه به کاورهای اصل تولید شوند اما برخی ویژگی‌ها تنها مختص به محصولات اصل می‌باشد. اغلب کاورهای سیلیکونی شیائومی  اصل از قابلیت ضد لک برخوردار بوده و چنانچه به لکه جوهر یا خودکار آلوده شوند می‌توان آنها را مورد شستشو قرار داده و لکه را برطرف کرد. این در صورتی است که لکه‌های به وجود آمده بر روی کاورهای سیلیکونی فیک را نمی‌توان به راحتی تمیز کرد.

ضد لک بودن کاور سیلیکونی


قیمت کاور سیلیکونی شیائومی

قیمت کاور سیلیکونی از دیگر موارد مهم در تشخیص قاب سیلیکونی اصل شیائومی  به شمار می‌آید. با توجه به اینکه کاورهای سیلیکونی اصل شیائومی با کیفیت بوده و طبق به روزترین فناوری‌ها و از با کیفیت‌ترین متریال‌ها تولید شده‌اند دارای قیمت بالاتری نسبت به نمونه‌های غیر اصل و فیک هستند. بر همین اساس در هنگام خرید حتماً به قیمت محصولات توجه کرده و از خرید کاورهای سیلیکونی بی‌کیفیت و ارزان قیمت خودداری نمایید.


سخن پایانی

در این مقاله با راهکارها و ترفندهای ساده‌ای که به شما کمک می‌کند قاب سیلیکونی اصل شیائومی را از نمونه تقلبی آن تشخیص دهید آشنا شدید. بر این اساس می‌توانید در هنگام انتخاب کاور گوشی با دقت بیشتری محصول اورجینال و اصل را با کیفیت بالایی خریداری کنید.

author-avatar

درباره مهدی نجاری

من مهدی نجاری هستم متولد سال 1369. با تاسیس سایت فروشگاهی می مالز در سال 1389 شروع به فعالیت در زمینه طراحی سایت، بهینه سازی و سئو سایت و نوشتن محتوا کردم. رشته دانشگاهی من مترجمی زبان انگلیسی بود و به من در رسیدن به اهداف یادگیری در زمینه دیجیتال مارکتینگ کمک کرد. اکنون پروژه های مختلف سئو سایت و نویسندگی را به اتمام رسانده ام و یا در حال انجام هستند. در ضمن وب سایت شخصی خودم رو می تونید در پایین مشاهده کنید. https://kabodseo.ir/

دیدگاهتان را بنویسید