بلاگ, تکنولوژی و لوازم دیجیتال

بررسی Xiaomi Redmi Pad Pro | پادشاه جدید تبلت های میان‌رده

معرفی و بررسی تبلت redmi pad pro

شیائومی Redmi Pad Pro یک تبلت پرچمدار است که یک صفحه نمایش بزرگ 12.1 اینچی با نسبت تصویر کلاسیک 16:10، بلندگوهای Dolby Atmos و پشتیبانی از Dolby Vision برای تجربه صوتی و تصویری فراگیر ارائه می دهد. این دستگاه از پلتفرم موبایل اسنپدراگون 7s Gen 2 تامین می‌شود و دارای باتری 10000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع است.


پیشنهاد:

خرید تبلت Redmi Pad 8 Pro ظرفیت 256 رم 8

مشاهده و خرید انواع تبلت شیائومی


معرفی تبلت ردمی پد پرو

شیائومی، دومین تولید کننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان، طیف وسیعی از دستگاه های رده بالای چشمگیر مانند گوشی Xiaomi 14 Ultra را ارائه می دهد. با این حال، برند Redmi آن رویکرد متفاوتی را اتخاذ می‌کند و بر روی لوازم الکترونیکی مقرون‌به‌صرفه تمرکز دارد که حول اجزای باکیفیت ساخته شده‌اند، بدون اینکه چیزی را به خطر بیندازند. یکی از این دستگاه‌ها Redmi Pad Pro است که دارای سخت‌افزار توانمند و کارآمد، قابلیت‌های سمعی و بصری چشمگیر و نرم‌افزار به‌روز، همه با قیمتی مقرون به صرفه است.

آیتم های داخل جعبه بسته بندی تبلت redmi pad pro

تبلت Redmi Pad Pro که در وسط خانواده تبلت‌های با قیمت مناسب شیائومی قرار دارد، علی‌رغم هزینه کم، تجربه‌ای ممتاز را ارائه می‌کند. صفحه‌نمایش فوق‌العاده، بلندگوهای با صدای بلند و واضح، و اجرای جدید HyperOS اندروید پیشتاز هستند، با نقاط ضعف کمی که می‌توان یافت.


آیا تبلت Redmi Pad Pro ارزش خرید دارد؟

اگر در بازار تبلت های میان رده دنبال یک گزینه هستید تبلت Xiaomi Redmi Pad Pro با قیمت حدود 300 دلار بهترین گزینه برای شما می باشد. این تبلت با تطبیق پذیری بالا، بدون کاستی عمده و قیمت بسیار پایین، مسلماً بهترین تبلت اندرویدی میان رده تا به امروز از هر سازنده ای است.

تبلت redmi pad pro در رنگ های مختلف

تبلت شیائومی پد 6، احتمالاً نزدیک‌ترین رقیب آن، صفحه نمایش کوچک‌تر و عمر باتری کمتری دارد که باعث می‌شود به میزان قابل توجهی انعطاف‌پذیری کمتری داشته باشد.


نقاط قوت و ضعف تبلت Redmi Pad Pro

قوت
+ صفحه نمایش با وضوح بالا با قابلیت Dolby Vision
+ عمر باتری استثنایی
+ نرم افزار توانمند با 2 آپدیت کامل اندروید
+ عملکرد و صدای عالی نسبت به قیمت

ضعف

– با عملکرد پرچمدار مطابقت ندارد

– لوازم جانبی (عالی) هزینه زیادی دارند

– فعلا فقط نسخه چین عرضه شده است


کدام ویژگی ها در تبلت ردمی پد پرو عالی است؟

در ادامه با ما همراه باشید:


1. کارایی و عملکرد تبلت Redmi Pad Pro

قیمت مناسب شیائومی ردمی پد پرو به این معنی است که اجزای آن تقریباً یک یا دو ردیف پایین‌تر از سطح پرچم‌دار هستند. به عنوان مثال، چیپست اسنپدراگون 7 نسل 2، که در آمریکای شمالی کمیاب است، با نصف سرعت اسنپدراگون 8 نسل 3 موجود در پرچمداران برتر کار می کند.

تبلت redmi pad pro

با این حال، عملکرد دو برابر یا بیشتر اسنپدراگون 695 را که در تبلت‌های کمی ارزان‌تر در حجم‌های کاری خاص یافت می‌شود، ارائه می‌کند. در حالی که ممکن است قادر به انجام وظایف سخت‌گیرانه مانند نرخ فریم بالا در Genshin Impact یا وظایف پیچیده یادگیری ماشینی نباشد، می‌تواند بسیاری از بازی‌های سه بعدی را انجام دهد و وظایف هوش مصنوعی روی دستگاه را به آرامی انجام دهد.


2. سیستم عامل

Redmi Pad Pro بر روی HyperOS اجرا می‌شود که به‌روزرسانی جدیدی از سیستم عامل داخلی شیائومی است. HyperOS بیشتر از MiUI قابل تنظیم است و دارای یک رابط بصری با نکات واضح برای اولین بار است.

این برنامه از ویژگی‌هایی مانند کنترل‌های حرکتی، ناوبری سیستم فایل و مدیریت برنامه و امنیت پشتیبانی می‌کند و استفاده از آن را حتی برای کسانی که با سیستم آشنایی ندارند آسان می‌کند.


3. نمایشگر تبلت ردمی پد پرو

Redmi Pad Pro دارای پنل 12 اینچی QHD+ IPS با حداکثر روشنایی 600 نیت و گواهینامه Dolby Vision است که برای مشاهده رسانه ایده آل است. رزولوشن برای اندازه مناسب است و تراکم پیکسلی را ارائه می دهد که با چشم غیرمسلح غیرمسلح است. این نمایشگر همچنین از حداکثر نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کند، اگرچه می توانید آن را برای کارایی بهتر تنظیم کنید.

نمایشگر تبلت redmi pad pro یک تصویر کانواس را نشان می دهد


4. کیفیت صدا

راه اندازی چهار بلندگوی تبلت به طرز شگفت انگیزی غنی و دقیق است، حتی در انتهای پایین طیف فرکانس. این تا حد زیادی به دلیل تیونینگ Dolby Atmos است که در مقایسه با اجرای داخلی شیائومی قابل توجه است.


5. عمر باتری ردمی پد پرو شیائومی

شیائومی ادعا می‌کند که Redmi Pad Pro از شارژ سریع تا 33 وات پشتیبانی می‌کند، اما اندازه‌گیری‌های Accubattery این موضوع را تایید نکرده‌اند. با این حال، عمر باتری همچنان چشمگیر است و با استفاده متوسط ​​بیش از 10 ساعت و با استفاده واقعی تر تا 12 ساعت دوام می آورد. عمر باتری تبلت به دلیل تطبیق پذیری آن بسیار مناسب است و استفاده طولانی مدت از آن را آسان می کند.


6. تجهیزات جانبی

لوازم جانبی این تبلت، مانند صفحه کلید و قلم سبک وزن، قابل تامل هستند. صفحه‌کلید بازخورد لمسی عالی برای تایپ سریع ارائه می‌کند و قلم دارای حساسیت فشار ثابت و تشخیص شیب است که ایجاد طرح‌ها و نقشه‌ها را آسان می‌کند.

تبلت redmi pad se به همره لوازم جانبی شامل قلم تبلت و قاب محافظ کلاسوری

قلم تبلت و قاب محافظ کیبوردی که می توانید به صورت جداگانه خریداری کنید از لوازم جانبی تبلت redmi pad pro


چه چیزهایی در تبلت Redmi Pad Pro می توانست بهتر باشد؟

Redmi Pad Pro یک تبلت اندرویدی قوی است، اما دارای معایبی است. در اینجا چند مورد وجود دارد که ممکن است چندان چشمگیر نباشد:


1. امنیت بیومتریک

ویژگی بازگشایی چهره به سرعت کار می کند، اما ایمن ترین نوع ورود بیومتریک نیست. یک خواننده اثر انگشت آرامش بیشتری را برای شما فراهم می کند، اما به شدت ضروری نیست.


2. قابلیت های یادگیری ماشینی

اجرای HyperOS Pad Pro شامل بسیاری از ابزارهای یادگیری ماشینی (ML) به دلیل قدرت پردازش محدود آن نیست. در حالی که شامل برخی از ابزارها مانند پاک کن هوشمند است، اما همیشه به خوبی گوگل کار نمی کنند. با این حال، ویژگی بوکه شیائومی که از ML برای جداسازی سوژه تصویر استفاده می کند، به خوبی کار کرد.


3. نرم افزار و برنامه های از پیش نصب شده

شیائومی استفاده از نرم‌افزار خود را تشویق می‌کند، به این معنی که در اولین راه‌اندازی دستگاه، بسیاری از برنامه‌های از پیش نصب شده را خواهید یافت. در حالی که می توانید برخی از این موارد را حذف نصب کنید، هنوز هم کمی آزار دهنده است. علاوه بر این، این شرکت به دلیل ارائه پشتیبانی نرم افزاری گسترده در دستگاه های جهانی خود شناخته شده نیست.


4. به روز رسانی و پشتیبانی نرم افزار

Redmi Pad Pro دو به‌روزرسانی اندروید و سه سال وصله امنیتی دریافت می‌کند که برای کلاس قیمتی آن استاندارد است. با این حال، زمان این به روز رسانی نامشخص است.


5. بهره وری و چند وظیفه ای

در حالی که Pad Pro از بهره وری مناسب و پشتیبانی از چندوظیفه برخوردار است، به خوبی برخی از رقبا مانند Samsung Galaxy Tab A9+ نیست. ویژگی HyperOS که ارتباطات متقابل را بین دستگاه‌های شیائومی ساده می‌کند، به سایر دستگاه‌های شیائومی نیز محدود می‌شود و بدون سفارشی‌سازی قابل توجه با ویندوز یا سایر برندهای اندرویدی کار نمی‌کند.


مشخصات فنی تبلت Redmi Pad Se

  • تراشه: Qualcomm Snapdragon 7s Gen 2
  • نوع نمایشگر: IPS LCD، 120 هرتز
  • ابعاد نمایشگر: 12.1، 16:10
  • کیفیت نمایشگر: 2560 × 1600
  • رم: 6 یا 8 گیگابایت LPDDR4X
  • ذخیره سازی: 128 یا 256 گیگابایت UFS 2.2، قابلیت توسعه microSD
  • باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
  • سرعت شارژ: سیمی 33 وات
  • پورت ها: USB-C 2.0، اسلات کارت microSD، جک هدفون
  • پشتیبانی از سیم کارت: ندارد
  • سیستم عامل: اندروید 14، HyperOS
  • دوربین جلو: 8 مگاپیکسل f/2.28
  • دوربین عقب: 8 مگاپیکسل f/2.0
  • اتصال سلولی: ندارد
  • اتصال Wi-Fi: Wi-Fi 6، Wi-Fi Direct
  • بلوتوث: بلوتوث 5.2
  • ابعاد: 280 × 182 × 7.5 میلی متر
  • وزن: 571 گرم
  • رنگ ها: خاکستری گرافیت، سبز نعنایی، آبی اقیانوسی
  • قلم: جدا فروخته میشود
  • قیمت: 325 دلار
author-avatar

درباره مهدی نجاری

من مهدی نجاری هستم متولد سال 1369. با تاسیس سایت فروشگاهی می مالز در سال 1389 شروع به فعالیت در زمینه طراحی سایت، بهینه سازی و سئو سایت و نوشتن محتوا کردم. رشته دانشگاهی من مترجمی زبان انگلیسی بود و به من در رسیدن به اهداف یادگیری در زمینه دیجیتال مارکتینگ کمک کرد. اکنون پروژه های مختلف سئو سایت و نویسندگی را به اتمام رسانده ام و یا در حال انجام هستند. در ضمن وب سایت شخصی خودم رو می تونید در پایین مشاهده کنید. https://kabodseo.ir/

دیدگاهتان را بنویسید